Coachende ledelse

Fagarbeidere innen ulike bedrifter, restauranter og hotellvirksomheter har behov for økt kompetanse innen coachende ledelse. Vår utdanning gir deg kunnskapen til å kunne bidra med tilrettelegging og oppfølging av dine medarbeidere.

Om utdanningen

Dette er en kort nettbasert utdanning for deg som ønsker å utforske coachende ledelse.

Utdanningen gir innføring i grunnleggende prinsipper innen coachende ledelse. Her vil du kunne lære deg bruk av effektiv kommunikasjon og dykke ned i utviklingstrekk og strategier for tilrettelegging og ledelse. Oppdag hvordan coachende ledelse kan gi deg og dine medarbeidere fremgang i ulike situasjoner.

Utdanningen utforsker temaer innen etisk refleksjon, røde flagg og betydningen av vedvarende coaching over tid. Vår utdanning gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene du trenger for å utmerke deg som en coachende leder.

Sentrale temaer i utdanningsmodulen:

• Innføring i coachende ledelse
  • Kommunikasjon og ulike coaching retninger
  • Utviklingstrekk og tilrettelegging
  • Bruk av coachende ledelse i ulike situasjoner
  • Røde flagg, etisk refleksjon og coaching over tid

Oppstart og samlinger

Samlingene vil finne sted på Zoom. Før utdanningen starter vil alle deltakere bli invitert til fagskolens læringsplattform med egen bruker.

Første samling:

Onsdag 22.november - Nettbasert samling (17:00 - 20:00)

Øvrige samlinger:

• Onsdag 29.november - Nettbasert samling (17:00 - 20:00)
  • Onsdag 10.januar - Nettbasert samling (17:00 - 20:00)
  • Onsdag 17.januar - Nettbasert samling (17:00 - 20:00)
  • Onsdag 24.januar - Nettbasert samling (17:00 - 20:00)

Opptakskrav

Utdanningen er tiltenkt studenter med fagbrev fra utdanninger innen kokk og servitørfag fra den videregående skole. Men kandidater med fagbrev fra øvrige fagområder er velkommen til å søke studieplass.

Begrenset antall studieplasser

Utdanningen har et begrenset antall plasser. Vi vil prioritere søkere etter søknadstidspunkt.

Du kan sende inn din søknad i dag, og ettersende dokumentasjon før oppstart.

Gå til søknadsskjema