Overnattinger for studenter på restaureringsutdanningene

Her finner du en oversikt steder der du kan overnatte, fra hotell til mer budsjett- priser. (Under arbeid)

Rjukan

Det er forhåndsbooket ca 40 rom på Rjukan hotell. Vi har fått et tilbud der på 900.- pr natt. Vi anbefaler deg å booke rom ett av stedene i løpet av juni. Rjukan gjestegard og Rjukan hytteby ligger like ved hotellet. Lørdag kveld på første samling blir det bespisning og hygge/ underholdning på hotellet. men du trenger som sagt ikke bo på hotellet for det.

Rjukan hotell

Rjukan gjestegaard

Rjukan hytteby

Rjukan admini

Rjukan hytte og caravapark

Ulefoss

Slusevokterboligen plass til 3 peroner er foreløpig ledig på samlingsdatoer

Lunde vandrerhjem

Lunde vandrerhjem tilbyr enkeltrom for 420.- pr natt, tosengs rom for 525.- pr. natt., tresengs rom 580.- pr. natt. 4 mannsrom for 620.-

Prisen inkluderer sengetøy og håndkle. Frokostbuffe koster 90.- pr person pr. dag. Husk å si det er i regi av Fagskolen Vestfold og Telemark ved eventuell bestilling..

Notodden

Notodden hotel

Brattrein hotel

Notodden camping

Porsgrunn

Overnattinger i Porsgrunn, les mer

Kristiansand, Bredalsholmen

På Bredalsholmen overnatter vi på MS Gamle Oksøy som ligger til kai ved Fartøyvernsenteret. Overnatting med full pensjon koster kr 1200,- per pers/natt og bestilles fra senteret direkte ved å sende epost til kjartan.nordby@bredalsholmen.no. Husk å oppgi fakturaadresse og eventuelle allergier.

De som ønsker å bo på hotell kan kjøpe kun mat for 600,- per pers/døgn. Dette bestilles på samme måte som overnatting.

Adressen til Bredalsholmen Dokk og Fartøyvernsenter er Andøyveien 188, 4623 Kristiansand. Parkering på venstre side rett etter broa over til Bredalsholmen. Første samling blir i det gule murbygget ved parkeringsplassen.

Buss fra sentrum/togstasjonen er nr 51 og rutetider finnes på www.akt.no .