Studiestartwebinar for nye studenter høsten 2024

Hele 350 nye studenter deltok på vårt studiestartwebinar 12 august! I etterkant av webinaret holdt vi egne fagområdemøter for hver avdeling. På denne måten fikk mange av våre nye studenter generell informasjon, og mer spesifikk informasjon knyttet til utdanningen de starter på.

På denne siden har du mulighet til å se opptak av begge deler, og samtidig se powerpoint-presentasjonene som ble vist. Vi har lagt ved alle spørsmål og svar som ble stilt under webinaret sammen med powerpoint-presentasjonene.

Vi delte inn webinaret i to deler. Først en generell del for alle nye studenter, etterfulgt av et eget fagområdemøte for hver avdeling. Vi anbefaler at du tar en titt på både webinaret og fagområdemøtet for din avdeling før du kommer til første skoledag!

Se opptak av studiestartwebinaret for alle studenter (1t 47m)

Opptak fra fagområdemøter

- Bygg og teknologi  (36m)

- Helse (40m)

- Elektro (40m)

- Maritim (30m)

Se Powerpoint-presentasjoner

Presentasjon fra studiestartwerbinar

- Presentasjon fagområdemøte (Helse)

(Det ble ikke vist presentasjoner i fagområdemøtene til elektro, bygg og teknologi og maritim).