Forny din fagskoleutdanning på tre semestre

Har du fagskoleutdanning fra tidligere innen elektrofagene eller KEM, kan du nå ta fordypningsfagene i Bygningsautomatisering. Her bygger du direkte på de grunnlagsfagene du allerede har.
asa

Vi starter denne etterspurte utdanningen i januar 2021. Studiet dekkes av offentlige midler. Du kan derfor søke deg direkte inn på 2. året og ta linjefagene. Undervisningen blir lagt over tre semester (1,5 år), med eksamen før juni 2022. Varighet på utdanningen er 1,5 år. Det er kun 2 tre- dager samlinger pr. semester. Resten på nettet som e- læring. Denne utdanningen er ikke søkbar via Samordna opptak. Du må søke skolen direkte.

Opptakskrav

Har du fagskoleutdanning fra tidligere innen elektrofagene kan du nå ta fordypningsfag i Bygningsautomasjon. Det bygger direkte på de grunnlagsemnene du allerede har. Utdanningen tilbys som en nettstøttet e- læringsmodell med to tredagers samlinger pr. semester.  Hver samling er på tre dager, onsdag, torsdag og fredag. Du kan bo rimelig på hotell eller campingplass med fine hytter og flere soverom.

Utdanningen er beregnet på deg som er i full jobb, eller du som jobber redusert stilling.

Utdanningene våre dekkes av offentlige midler. Undervisningen blir lagt over tre semester (1,5 år), med eksamen før juni 2022. Denne utdanningen er ikke søkbar via Samordna opptak. Du må søke skolen direkte.

Søknad

Søknadsfrist er 15. november 2020. Vi starter opp i januar 2021.