CANVAS - Introduksjon

Læringsplattformen Canvas er bygget for vårt århundre. Den er enkel å bruke. Engasjerende. Pålitelig. Åpen. Samarbeidsbasert. Mobil. Og viktigst: Den blir brukt, slik at lærerne får mer tid til undervisning, læring og den enkelte student Med et intuitivt grensesnitt og funksjoner som er designet for å spare tid og krefter, tas Canvas i bruk raskere og mer bredt enn noen annen læringsplattform.

Alle undervisere/lærere benytter Canvas, og studenter får tilgang til Canvas før undervisningsstart.

Bruk gjerne nettleserene Firefox, Chrome eller Safari. Internet Explorer støttes ikke.
smartphone

CANVAS er vår læringsplattform. Denne kan du bruke direkte på din pc enten i web eller fullversjon. Vi anbefaler også at du laster ned mobilappen til Canvas. Dette gjør at du direkte kan ta imot  og sende meldinger på mobilen. Du finner den i App store og Google play. Appene har begrenset funksjonalitet sammenlignet med nettversjonen, men er nyttig for å holde oversikt over varsler og oppdateringer når du ikke har en datamaskin i nærheten.

Hva er Canvas?

Med Canvas kan du

• kommunisere med faglærer eller student
  • finne beskrivelser av arbeidskrav og oppgaver, frister for innlevering og meldinger fra faglærer