Ledelsesfag

Kjøkken- og restaurantledelse

Fagskoleutdanning i kjøkken- og restaurantledelse skal bidra til å sikre serveringsvirksomheter kompetente ledere, som kan medvirke til godt arbeidsmiljø, bedre kvalitet, og høyere lønnsomhet i næringen, mangfold og bærekraft.

Innføring i økonomiforståelse

De fleste mellomledere i kjøkken- og restaurantvirksomheter har økonomisk ansvar for driften, men mangler ofte formell kompetanse. Dette studiet tar sikte på å gi studenten en grundig innføring i økonomiforståelse slik at de blir i stand til å delta og ivareta den økonomiske driften og utviklingen i egen virksomhet på en etisk, forsvarlig og bærekraftig måte.

Coachende ledelse

Fagarbeidere innen ulike bedrifter, restauranter og hotellvirksomheter har behov for økt kompetanse innen coachende ledelse. Vår utdanning gir deg kunnskapen til å kunne bidra med tilrettelegging og oppfølging av dine medarbeidere.