Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge

Visste du at deler av semesteravgiften du betaler går til SSN? Det gir deg som student noen fordeler du burde være klar over.
kafe

Som betalende student ved Fagskolen er du tilknyttet Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge, SSN, og har tilgang til alle deres tjenester. Det er gratistjenester som psykolog/samtaleterapeut, studentlivsmestringskurs, økonomirådgivning mm. Du kan også få penger, i form av økonomisk støtte til studentrettede aktiviteter eller refusjon ved helseutgifter. I tillegg har SSN studentboliger, kantiner, treningssentre og bokhandler (Norli Akademisk). Alt SSNs overskudd går tilbake til driften. Det er lovpålagt. I SSN tenker de studenthelse og -velferd i alt de gjør, som du kan se i denne filmen.

Ønsker du å dra full nytte av ditt «medlemskap»? Last ned Student Sørøst-appen og få tilgang til rabatter, aktivitetskalender mm.