Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge

Visste du at semesteravgiften du betaler går til studentvelferdsorganisasjonen SSN?
Det gir det også noen store fordeler.
kafe

Som betalende student ved Fagskolen er du tilknyttet Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge, SSN, og har tilgang til alle deres tjenester. Det er gratistjenester som psykolog/samtaleterapeut, studenlivsmestringskurs, økonomirådgivning mm. Du kan også penger, i form av økonomisk støtte til studentrettede aktiviteter eller refusjon ved helseutgifter. I tillegg har SSN studentboliger, kantiner, treningssentre, bokhandler (Brage) og barnehage. Alt SSNs overskudd går tilbake til driften. Det er lovpålagt. I SSN tenker de studenthelse og -velferd i alt de gjør, som du kan se i denne filmen.

Ønsker du å dra full nytte av ditt medlemskap? Last ned appen og få tilgang til rabatter, og eventer!